Gött solopass

Idag gick det som på räls på jobbet, jag och brorsan fick ordning på massa stök och planerade lite med rekrytering och personal medans säljarna körde sitt race helt själva, så jävla grymma!
 
 
Efter jobbet så gick jag hem och hämtade tvätten med min fina sambo sen gick vi till boxen.
 
Där körde hon ett organiserat CF pass och jag körde ett solopass.
 
EMOTM 15 min
 
Smala bänkpressar 4
Pushups 5
Burpees 5
 
Efter det körde jag
 
EMOTM 10 min
 
Power cleans 4
Singleunder 30
 
efter det körde jag ett gäng med Shoulder to overhead.
Split jerks och jerk
 
Avslutade med 500 singleunders och stretch
 
Lagom gött pass och snart sitter doubleunders också!
 
 
I samband med att jag betalade räkningarn idag beställde jag ett speedrope så jag kan maxa mina unders.
Och för att döva räkningsångesten som jag alltid får.
 
Vad har ni tränat idag? svara mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback