Intro med Lillebror

Idag har jag och min kollega varit i göteborg på spännade möte i princip hela dagen, känns riktigt kul och givande!
Väl tillbaka från gbg var det dags att ladda inför crossfit.
 
Idag var min lillebror med mig och körde, jag tänkte att jag skulle visa honom hur man svettas lite.
 
han är van vid vanligt lågintensiv gymträning så jag visste att han skulle bli trött.
 
Warmup
 
1000 m rodd
 
3x10
 
KB swing
Situps
Boxjumps
Wallballs
 
WOD
 
"Cindy"
20 min AMRAP (as many rounds as possible)
 
5 Pullups
10 Pushups
15 Airsquats
 

Passet gick väldigt bra och det var "enkelt" att starta med denna, inget tekniskt svårt bara jobbigt.
 
Min resultat är jag inte nöjd med och jag ska ge Cindy en omgågn snart igen. 13 Varv, jag borde klara iaf 18.
En del av mitt fokus var såklart på att lillebror skulle komma igenom passet utan att dö.
 
Han kämpade på bra och kommer vara med mig på passen nästan alla dagar i veckan nu.
 
Önskar att jag tagit bilder idag, får helt enkelt bli bättre på det. lovar mer bilder!
 
Nästa steg är att strukturera upp min kost lite bättre, just nu kör jag lite väl mycket på känn och för att toppa resultat behöver jag styra upp det lite.
 
 
Hoppas att alla är nöjda med era resultat idag!
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback