Lördagstruppen!

Idag samlades vad vi kan kalla för Lördagsgänget.
 
Varje lördag så samlas vi ett gäng och kör en riktigt slitig WOD.
Det är ett jävla ös och det är både sjukt roligt och sjukt krävande.
 
Dagens WOD var...
 
Crazy Eight, fanns inget namn men vi kan kalla den det.
 
8 Rounds for time
 
8 C2B (Chest to bar, en pullup men stången ska vara under nyckelbenen i toppläge)
8 Wallballs
8 KB swings
8 Boxjumps
8 Dumbbell snatch
8 TTB (Toes to bar)
8 C&J (Clean and jerk)
8 Front Squats
 
Timecap 45 min
 

Som ni ser är Woden helt sjuk och det var ingen som klarade alla rundor, jag tog mig igenom 5 hela och sen fram till och med TTB på sjätte.
 
Jag hade så här i efterhand kanske klarat lite till men jag är ändå glad över det jag gjorde.
 
Här kommer lite i bilder på hur passet utspelade sig.
 
 
Ikväll blir det bio med brorsan, Pacific rim!
 
"du kan alltid jobba hårdare"
 
 
Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback