Bra låt och sjukt pass!

Vill börja med att dela med mig av en riktigt bra låt (om man gillar lite hårt/punk)
 
http://www.youtube.com/watch?v=C20q2iJEbOM&feature=player_embedded
 
Den gick inte att spela upp i bloggen av någon anledning, klicka på länken.
 
 
 
Innan passet körde jag massa snatch och doubleunders!
 
Dagens pass var riktigt roligt och punkterade verkligen mig
 
WOD
For time:
10x Handstand Pushup 
15x Deadlift @ 110/75 kg
25x Box Jump, 30″
50x Pull-up
100x Wall Ball @ 10/6 kg
200x lateral jumps (jämfotahopp åt sidorna över skivstången)
 
Som ni ser är det både styrka och kondition.
Idag var det riktigt fullt i boxen och vi fick samsas så gott vi kunde.
jag körde ihop med en kille som brukar vara där och vi delade på skivstången för deadliften och pushade varann genom pass, både han och jag är väldigt tävlingsinriktade vilket gör att vi pressar varandra bra.
 
Han var lite före mig i starten och gick av pullupriggen före mig, så jag fick bite ihop som ett as för att gå om.
 
När det var dags för wallballs höll både han och jag på att avlida, det var 100 stycken och det var jobbigt i både bålen och hjärta/lunga.
 
Men det är bara att bita och ihop och jag gick faktiskt om och "vann" min mentala tävling.
 
"hard work beats talent when talent doesn´t work hard"
 
Efteråt var jag helt slut och skakig... så mycket kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback