Fuck you kalorier...

Hej kära vänner...
 
Jag läser en del bloggar och jag ser en sjuklig kalorihets väldigt ofta.
Vem fan bryr sig vad EN colanapp innehåller i kalorier, om du blir chockad över att lösgodis är "dåligt"..
Ja då funderar jag en del...
 
Ibland frågar folk "vet du hur många kalorier den innehåller" svaret är NEJ och jag bryr mig inte.
 
Om du ska gå runt och räkna kalorier en och en så kommer jävligt mycket av din energi gå åt till att räkna, tänka på allt du stoppar i munnen och till slut kommer maten smaka mindre och du kommer ha dåligt samvete för allt förutom broccoli!
 
Ät vanlig mat, är inte godis varje dag och fritera inte allt du äter.
 
Godis är INTE bra alls, och det är inte det jag säger, men det går bra att äta det ibland.
Utan att man går upp 1000tals kilo per tugga.
 
Sluta hetsa över kalorier.
 
Träna hårt! Ät mat, byt inte ut mat mot varken godis eller kosttillskott utan det äter man OCKSÅ.
 
Jag var bara tvungen att skriva av mig lite... Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kaitlynne

Praise the lord! amen! Bra skrivet!

Svar: Hell yeah! allt dom gör är att skapa ångest
Charlie

2013-12-09 - 22:21:58
URL: http://rahner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback