Imorn är det tävling! och julbord! lite nerver

Imorgon mellan 0730 och 1500 är det tävling på Onyx, jag kommer att tävla i crossfit i OPEN klassen som är typ för lite nybörjare.
Eftersom jag inte alls så stark som många andra och bara har hållt på med crossfit i ca 3-4 månader känns det väldigt rätt.
 
Jag börjar bli lite nervig och tankarna har flygit runt i huvet, allt från om det kommer gå bra till vilka vikter jag ska köra på och hur bra dom andra är.
 
Men efter att ha samlat mig tänkar jag bara gå in, köra så hårt jag kan och räcker det till en bra placering så är jag jävligt nöjd.
Men jag vet att jag kommer få blodad tand när jag väl är där, men det är min startinställning.
 
Sen på kvällen är det julbord med världens bästa gäng med anställda och kollegor.
Grym heldag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback