Så att du slipper lova samma sak även nästa år.

 
Nu är det snart nytt år och många gånger ser löftena ut som ovan.
 
Man ska gå ner i vikt, träna mer mm
Ofta är det klyshor som gäller och det är väl inget fel med det, OM man menar det.
 
Detta året kommer jag inte ha några nyårslöften utan jag kommer att sätta upp nya mål och sätta upp en plan för att uppnå dessa.
 
Många av min mål handlar såklart om träningen men också om min del av vårat företag vi driver.
Även en del helt personliga mål.
Jag känner att löften bli så fel, som om man måste lova någon annan att "bättra sig"
 
Tänk hellre långsiktigt på dig och ditt liv, träna för att må bra HELA året, inte bara i januari för att sen tröttna.
Sluta röka för att leva längre, kroppen mår lika dåligt av ciggaretter i mars som i januari.
Gå inte ner i vikt i januari, vill du gå ner i vikt och att det ska hålla, försök istället hitta en livstil som håller.
 
Så att du slipper lova samma sak även nästa år.
 

Mina mål för 2014 är en del av min plan i mitt långsiktiga mål...
 
 
"du klarar vad som helst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback