Variation, min bäste vän

Jag älskar att utmana min kropp och mitt psyke för att stärka mig själv.
 
När det kommer till träningen har jag givetvis vissa saker jag kör varje vecka, deadlifts och squats tex.
Men förutom det är det aldrig samma sak, jag kan köra squats en tisdag eller lördag, spelar ingen roll.
Jag kan som idag ta en vilodag på en tisdag.
 
Jag känner att jag får en skön tillfredställelse när jag kör vad jag känner för vilken dag jag vill och när jag kör, kör jag på känn.
 
Gårdagens squatrunda är ett bra exempel, jag kör ? antal set på 3or, vissa gånger kör jag 10or osv osv
 
3x8 varje tisdag är inget för mig.
 
Samma sak gäller för kosten.
Även här har jag lite riktlinjer, ingen svält eller nåt extremt men jag gillar att testa olika metoder och dieter för att känna på det och utmana mig själv.
 
Mest idiotiskta jag gjort är nog när jag åt pulversoppor en hel vecka, sämsta sättet att behandla sin kropp och sitt psyke!
 
 
 
Tänk på att det är när du utmanar dig själv utöver det vanliga, det är då du utvecklas och blir bättre, du lär dig dina styrkor och svagheter och lär känna dig själv.
 
"tänk utanför lådan"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback