Clean, snatch och egen wod

Hej! 
 
Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag.Rösta på mitt bidrag!
 
Nya anställda idag som gjorde en riktigt bra andra dag på arbetet!
man blir grymt impad av människor som vågar ta för sig och visa framfötter så tidigt.
 
Även idag har vi haft ledningsmöte som vi har varje tisdag, idag var fokus på framtiden och hur vi ska driva Epic group framåt under nästa år med nya lokal och ny profil!
 
Grymt kul!
 
I boxen
 

Idag var det teknisk träning på snatch och clean som är 2 av de olympiska lyften som används mest i crossfit.
 
Efter några tunga set där körde jag en egen wod
 
EMOTM 15 min (every minute on the minute eller varje minut på minuten)
 
5 första minuterna
 
5 doubleunders
5 Kettlebellswings 32kg
5 Pushups
 
10 resterande minuterna
 
35 singleunders
4 KBswings 32kg
4 Pushups
 
 
 
Jag blev riktigt svettig och jag suger på doubleunders därför satte jag 5 stycken för jag missar många så för att hinna blev det så.
 
 
Hade grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback