Fran

Hej!
 
idag körde vi klassiker Woden "fran", den ser ut såhär
 
21-15-9 av
 
thruster 45 kilo
pullups
 
 
 
 
jag har aldrig kört fran förut så det var kul att köra den.
många i boxen skalar av övningar för att göra dom lättare, lättare vikter, gummiband på pullups mm.
 
men jag har börjat köra allt på tävlingsvikter och skiter i tiden , siktar på att göra allt rätt.
 
min tid blev 08,41 för fran. 
 
Det är ingen höjdartid om jag skulle tävla men jag är jävligt nöjd! 
 
Efter er passet körde vi en snatch och en over boxjump var 30 sekund i tio minuter.
 
här var det alltså snatch 45 kilo och ett hopp helt över lådan som gällde.
kul och jobbigt!
 
 
Ni glömmer väl inte att rösta på mig i tävlingen!
Jag ligger 7a nu och vill gärna komma upp lite iaf.
Klicka på knappen för att rösta!
 
 
Rösta på mitt bidrag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback