Några riktigt bra kosttillskott...

Jag är just nu med i en tävling där jag kan vinna kosttillskott och tänkte dela med mig av några av mina favoriter.
Om ni vill hjälpa mig att vinna så röstar ni på min blogg via denna knappen nedanför.
 
 
Rösta på mitt bidrag! 
 
Detta är några kosttillskott som jag gillar och varför jag gillar dom.
 
BCAA-AMINOSYROR från XTEND
 
Ett av de viktigaste tillskotten enligt mig, håller igång återhämtningen under tuffa pass och innehåller elektrolyter som håller vätskebalansen på en bra nivå när du svettas mycket.
Aminosyror är det muskler använder som byggstenar så det rätt uppenbart att dessa är viktigaste, just bcaa står för branch chained amino acid och består de 3 viktigaste aminosyrorna för just muskeluppbyggnad.
 
 
MAGNESIUM
 
Viktigt för normal muskelfuntion och förbättrar sömn och återhämtning under sömn och gör att du vaknar lite mer utvilad i musklerna.
Ett måste för mig.
 
 
Bra för maxsstyrka och en av de få tillskotten som alltid funkar och fortsätter funka.
 
Som ni ser är det det ganska basic och kosttillskott är något som kan boosta dina resultat men det absolut viktigaste är att DU tar i så det smakar blod i munnen och att den tiden du lägger på din träning är 100% minst.
 
Utan hårt slit kan inga kosttillskott i världen hjälpa dig till framsteg, kom ihåg det! Det finns INGA genvägar.
 
 
Rösta på mitt bidrag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kreatin momohydrat

Klart du ska ha en röst! Vill du läsa mer om kreatin har jag gjort en sida i rent informationssyfte. Kolla gärna in www.kreatinkungen.se om du har tid och säg vad du tycker :)

Kör hårt!

Med vänlig hälsning
Niklas

Svar: Tackar! Jag kikar självklart in sida!
Mvh

Charlie
Charlie

2013-10-17 - 00:41:14
URL: http://www.kreatinkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback