Nordic showdown

Idag bär det av till stockholm för att gå på crossfiteventet "Nordic showdown"
 
 
 
Några från vår box ska dit och tävla, bland annat min sambos kompis Kaitlynne och vår headcoach Tor.
 
Det ska bli riktigt kul att kolla på dom och suga in all inspiration som hela eventet ger.
Det kommer vara crossfitfolk där som ställer ut sin produkter, allt från hopprep till protein.
 
Vi har fått låna min brors lägenhet som ligger en bit från sätrahallen där allt är och vi får åka upp med Kaitlynne och hennes familj.
 
Ska blir riktigt gött att åka från borås en helg och får ny energi.
 
Jag uppdaterar på min instagram @jofur under helgen och ska även försöka blogga om resan.
 
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback