Vilket jävla pass! Crazy Saturday

Idag var vi några tappra som körde Crazy saturday och det var riktigt crazy.
 
Passet hade inspiration från Games 2010 och såg ut så här.
 
3 Rounds
 
30 pushups HR (Handrelease / i nedre läget ska du släppa händerna från marken innan du går upp igen)
Log run ner för trappan och sedan upp igen,sen genom lokalen. (Vi bar stock på axeln och stocken vägde uppskattningsvis 50 kg jobbigt som fan!)
21 OVH squats (OVH = Over head/stången ovanför huvudet)
 
3 Rounds
 
20 TTB Toes to bar
21 GTOVH Ground to overhead, skivstång från marken och upp över huvudet
Log run
 
3 Rounds
 
burpee boxjumps
Log run
2 Rope climbs
 

Som ni ser var passet helt sjukt och timecap var 45 och jag hann klart de 6 första varven vilket jag var nöjd med.
Att springa med stock var helt sjukt jobbigt , de var tunga och otympliga men det var en kul del av passet.
Nu är armarna blåa och fina efter att kämpat med stocken på axeln men det är det så jävla värt.
 
Jag känner att min kondition är bättre än den nånsin har varit förut, det som var tuffast idag var att axlarna var trötta så fort så det sista var axlarna helt bortdomnade.
 
Nu är det filmlördag som gäller. 
 
Simma lugnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback