En fantastisk morgon!

God morgon!
 
Idag jobbar jag sent och det gör att det blir crossfit till frukost!
 
Efter gårdagens utfallspass är det överkroppen som ska få slita idag. 
 
Min tanke är att lägga upp passet kring...
 
Handstandpushups, ringdips och lite marklyft och pressar.
Exakt hur vet jag inte men jag skriver om det ikväll.
 
Till en helt annan grej.
Som ni ser har bloggen fått ett ansiktslyft och det har jag att tacka www.sandrastenson.se

Inte nog med att jag har världens bästa sambo på alla plan, hon är också en hejare på web/blogg design och foto.
Kolla in hennes blogg för inspiration,recept och mycket bra om träning.
 
Vi hörs ikväll.
Och kom ihåg, "du kan alltid bli bättre än dig själv"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback