Nöjd men ändå inte...

Det har varit en lång men väldigt bra dag, jag har varit igång från 0700 till nu 2200 och innan jobb till 21 så var jag och gjorde lite ärenden och tränade.
 
 
Idag var det fokus på lite olika men mycket av passet gick åt till att öva snatch, där kommer mitt INTE nöjd.
Jag har filmat min snatch en del och jag får inte riktigt till det.
Jag får upp vikten och allt men tekniken är bristfällig och gör mig oeffektiv.
 
Men det är som allt annat, övaövaövaöva!
 
Jag kom upp på hösta boxen för boxjump idag iaf! det var roligt som fan!
Så här såg det ut
 
 
Sen blev det en del övning på splitjerk, det är rätt svårt och det är lätt att tappa balansen, men såhär såg det ut i alla fall.
 
 
Det är bara att fortsätta att öva.
 
Det sitter bättre än innan och det känns riktigt bra, inga skador och jag vet vad jag behöver förbättra.
 
Kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback