Rolig hittepå WOD!

Vi har dragit igång ett andra skift på mitt företag och därför har belastningen ökat på mig kortsiktigt.
(Därav lite uteblivna inlägg här)
 
Nu har vi delat upp arbetet mellan oss som ansvarar för produktionen och det gör att jag inte behöver jobbar 0730 till 2100 längre.
 
Igår hade vi möte vid 10 och efter det gick jag till boxen för att fyra av ett gött pass innan jobb 13 till 21.
 
 
Gårdagen WOD
 
Warm up
 
50 DU och en sjuk mängd single unders...
Stretch + Mobility
 
WOD
 
8 Round for time
 
300 M row
4 Hang Clean
2 Thrusters
12 Situps
 
Tid blev 24 min tror jag.
 
Efter det...
 
15 min EMOTM
 
4 Tyngre Hang Clean
5 Double unders
 
After bash
Jump rope
1 min aktiv 1 min vila i 10 min.
 

Resultat
 
 
 
Ha en grym dag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Korven

Kommenterar. Blogga då!

2013-09-06 - 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback