Att vända en skitdag till en toppendag

Idag så vaknade jag och var så där sliten man kan vara ibland, lite extra trött och gnällig.
Jag är inte det ofta men när jag är det så är jag väldigt jobbig.
 
Sen är allt som en motgång i skallen.
Först så var min shaker till mixern i diskmaskinen som var igång, i den shakern jag alltid min morgonsmootie.
Skitjobbigt, men jag tog fram vår gamla mixer som är en kanna istället.
Sen slängde jag i allt och körde igång, och givetvis när jag lossar kannan för att hälla upp min smootie så är botten sprucken och mycket av min smootie rinner ut över hela diskbänken.
 
jag lyckades iaf rädda det mesta genom att ställa ett glas under kannan och låta den rinna klart.
 
Nu var jag grinig men jag bestämde mig för att vända på dagen istället, min sambo skulle ut och gå och först hade jag sagt att jag inte ville följa med men sen ångrade jag mig och tog på mig ett per shorts och skor sen gick vi.
 
Där vände dagen, att få snacka lite med min sambo, suga in strålarna från solen och gå en promenad gjorde susen.
 
Vi gick 7 Km
Direkt när vi kom hem gick för att köra ett pass i boxen full av energi.
 
Det blev en massa deadlift enligt mitt shema jag kör och jag känner verkligen att jag blir starkare, vikter som var riktigt tunga förut gör jag 5or på. Grymt skön känsla.
 
För att få lite flås körde jag "jackie" också.
 
På tid:
 
1000 m rodd
50 thruster 20 kilo
30 pullups
 
Time: 07:32 som är nytt PR
 
Sen har vi varit ute i solen, käkat och haft det gött. Bra dag!
 
Så om du får en dålig start på dagen, bestäm dig för att ändra det tidigt, det kan ligga personbästa runt hörnet just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback