En härlig frukost

Just nu dricker jag alltid smoothie till frukost, dels för att det är enkelt och sen är det gott och lätt att få i sig bra näring på det sättet.
 
I min smoothie varje morgon har jag 
 
3 dl lättmjölk
100 gram lättkvarg
1 banan eller 1 dl havregryn, lite beronde var jag känner för
1 skopa proteinpulver, just nu Gourme pro från Gymgrossisten, bra smak och det blir krämigt i en smootie.
Gourme pro är ett protein med långsamt upptag så man står sig ganska bra.
 
Sen brukar jag ha i lite bär eller frukt som är frusen så det blir lite milkshakekänsla. Oftast kör jag jordgubbar.
 
Gott, snabbt, bra innehåll med nästan 50 gram protein får start min dag. Hur startar ni dagen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback