Gött pass med träningspartner och PR i "Diane"

Idag var jag i boxen vid 10 och mötte upp Christoffer, har bestämt att börja köra lite ihop för att pressa varann och utvecklas lite.
 
Vi körde EMOTM 15 minuter
 
3 clean 70 kilo
 
Efter det körde vi "Diane"
 
21-15-9
 
Deadlift 100 kilo
Handstand pushups
 
Min tid:06:45 som är en ny bästa tid.
 
 
Resten av dagen har spenderats med min bättre hälft och vi gick i stan, käkade lunch i solen och träffade en av mina bästa vänner som jobbar i en butik i stan och snackade lite.
 
Fick tag i lite nya underkläder som alltid är tråkigt att köpa men viktigt.
Och ett par nya shorts att träna i från Under Armor.
 
Ha en grym fortsatt kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback