Mördarpass med 3 damer

Idag hade jag en rolig ide för mig själv.
 
Att jag skulle köra 3 stycken "ladys" i rad.
 
Sagt och gjort efter uppvärmningen körde jag igång.
 
Jag började med "Diane"
 
21-15-9
 
103 kilo deadlift
Handstand pushups
 
efter det så vilade jag i 3 minuter sen körde jag "Elisabeth"
 
21-15-9
 
63 kilo Clean squat
Ringdips
 
Sist men inte minst efter 3 min vila körde jag "Fran"
 
21-15-9
 
43 kilo Thrusters
Pullups
 
Total tid 41:06
 
Det krävdes en del pannben för att fortsätta köra wod efter wod men det var sjukt kul, bäst känns att jag körde igenom allt helt ensam, ingen pushade mig och ingen hejade på mig, förutom jag själv.
 
Direkt efter passet hällde jag i mig Aminosyror EAA och när jag kom hem gjorde jag en smoothie på
 
3 dl lättmjölk
30 gram havregryn
100 gram turkisk yoghurt
30 gram whey
en näve frysta hallon
 
Grymt gött och ger en bra återhämtning, kan behövas för efter passet såg jag ut såhär.
 
 
 
 
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback