Tillbaka i boxen efter helgen! Äntligen!

Efter att boxen haft lite helgstängt så var jag äntligen tillbaka för att lyfta tungt.
Så sjukt skönt!
 
 
I helgen som varit har jag mest vilat men lite löpning och promenader har jag ändå gjort.
 
Idag var det 2 timmar av ren njutning jag fick på träningen och jag körde ett långt och hyffsat hårt pass.
 
Direkt efter jag var varm i kroppen så körde jag mitt planerade Deadliftprogram.
 
6 Set med 5 reps på 75% av mitt max = 120 kilo.
 
Efter det körde jag lite tyngre och körde 5x2 på 140 kilo.
såhär kan det se ut.
 
 
 
Efter en massa Deadlifts så körde jag "Grace" som är 30 stycken Clean and jerks 60 kilo på tid.
 
 
Och i slowmotion.
 
 
När manb är trött och pulsen är lite hög brister snabbt tekniken som ni säkert ser.
Men jag börjar vänja mig vid lite tyngre vikter vilket känns sjukt bra.
60 kilo börjar kännas hyffsat lätt.
 
Efter "Grace"
 
Körde jag 4 varp på tid av
 
20 Doubleunders
5 Clean and jerk på 65 kilo
2 Ropeclimp 6 meter
 
Och avslutade med 6 varv av
 
10 Hangpower cleans 50 kilo
10 Doubleunders
 
Som vanligt är det lite folk kvar och snackar lite skit och leker lite och idag testade vi att köra tripleunders och hoppade hopprep med 2 personer i ett hopprep mm alltid roligt att testa lite nytt!
 
Både innan och efter passet drack jag aminosyror, det gör jag för att musklerna ska ha fullt med energi och för att kunna återhämta sig snabbt efter ett hårt pass.
 
Jag kör just nu Amino rush från Fairing, finns att köpa Gymgrossisten.
 
Direkt när jag komer hem från så var det dags att köra till soptippen med massa skräp och sen handla för veckan.
 
Simma lugnt nu ska jag vila resten av dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback