Death by och kosttillskott

Idag var det tillbaka på jobbet fullt ös efter julledigt, vi var i vår nya lokal och åt lunch tillsammans med några av säljarna och det känns riktigt bra med flytt snart.
Jag driver ju ett företag för er som inte känner mig och nu i januari ska vi flytta till störra lokal och sen är riktigt fin.Hiss rakt upp i lokalen, nytt fint kök mm
 
 
Efter jobb var det dags för crossfit.
 
Körde 10 set frontsquats först sen
 
EMOTM 16 minuter
Clean 65-75 kilo.
 
Efter det Death by Ringdips...
 
1 ringdip minut 1, 2 minut 2, 3 minut 3 osv... tills man inte hinner att köra alla under en minut, jag körde helt strikta och kom till tio
 
Sen samma visa med strikta pullups och kom till 8.
 
 
 
Efter träningen hämtade jag ett paket med grejer, en post workout som ska vara bra för återhämtningen direkt efter passet, den heter BOLT och är gymgrossistens egna.
Får se vad den ger.
I paketen var det lite standardgrejer också, vitaminer,mineraler och aminosyror.
Jag köpte aminosyror på kapsel denna gången för att se vad jag tycker, kör alltid pulver annars.
 
Återkommer med åsikter om BOLT.
 
Må väl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback