Så jävla roligt pass + ett litet sent nyårslöfte + lite mål

Jag börjar med att berätta om dagens pass som var sjukt roligt!
 
 
Dagens pass var en chipper som innebär att du betar av passet rakt igenom istället för med varv av samma övningar, vi kunde välja att köra antingen 10 burpee muscleups eller 40 burpees i mitten innan vi fick gå vidare till de sista halvan av woden, jag valde givetvis muscleups eftersom det är tungt och mycket roligare än flera burpees.
Jag är sjukt nöjd att jag klarade av alla utan att faila någon!
 
Denna woden är tagen från games 2012 så vikterna var tuffa och jag tar inte 70 kilo i overheadsquat...ÄN.
 
Så jag körde 50 kilo overhead och i thrusters och 70 kilo i powerclean.
 
Jag fick tiden 13:22
 
Här är en bild från gårdagens overhead träning.
 
SÅ till nyårslöftet.
 
Jag vet att jag skrev ett inlägg om nyårslöften och lite pikade själva grejen.
 
Jag ska inte ge några löften om att gå upp eller ner i vikt och tränar gör jag redan så det räcker tror jag.
MEN det jag verkligen behöver och vill göra för att ta min träning framåt är att ÄTA MER MAT så det är mitt löfte, inte äta mer utan äta mer kvalitativ mat.
Jag behöver växa för att klara dom tunga lyften jag vill och då behöver jag äta.
 
Några mål jag har för året är...
 
100 kilo bänkpress
170 kilo marklyft
75 kilo snatch
100 kilo clean + jerk
Ringmuscleups
100 obrutna doubleunders
 mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback