En grym dag med ett grymt pass!

Efter en grym dag på jobbet med nya antällda som gjorde bra ifrån sig och veteraner som sköter sig galant var det dags att dra iväg och lyfta tunga saker:)
 
Träningen började faktiskt med att springa från kontoret till boxen med mina saker i en väska på ryggen (uppskattar till 7 kilo kanske med, och sträckan är ca 3 kilometer)
 
I gassande sol blir man svettig och när jag kom fram var jag helt blöt och väldigt nöjd med min tid 13:34.
 
Dagens pass hade jag komponerat och väl i boxen justerade jag och Christoffer den lite.
 
Dagens pass:
 
30 minuter AMRAP (så många var du hinner)
 
40 Kcal rodd
30 Pistols (enbensknäböj)
30 Deadlift 70 kg
20 meter Farmers carry 70 kg per hand
20 Powerclean 70 kg (styrkefrivändning)
20 Kettlebellswings 24 kg
 
Jag hann göra 2 hela varv och 40 kcal rodd, 30 pistols och 30 deadlift på varv 3 och sen var jag verkligen helt slut.
Ryggen tog stryk av denna woden och tom rodden var rung i ryggen.
 
Såhär såg jag ut efteråt, glad men slut.
 
 
Coffe är duktig och skriver upp sin tid på tavlan som alltid.
 
 
Inspirationsbilden i boxen! grym!
 
 
Hoppas alla följde mitt inlägg från tidigare och hade en grym dag idag! Imorn kommer en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback