Gårdagens träning och lite om kosten

Jag hann inte skriva om dagens träning igår så det får bli idag istället.
Tänkte också dela med mig av vad jag käkade. dels för att hålla lite koll själv då jag har en tendens att äta lite för lite och för att kanske nån tycker det är intressant.
 
 
Igår var det fokus på styrka och teknik under passet och vi körde bänkpress med smalt grepp för att bygga styrka inför pressar och smalbänk aktiverar både bröst,axel och triceps vilket var exakt vad vi vill.
 
Efter runt 10 set smalbänk körde vi Clean and jerk och fokuerade på att explodera ner under stången.
Coffe har övat väldigt lite på att köra splitjerk och fick några tips av det lilla jag kan och sen körde vi.
 
Jag fick upp 85 kilo utan några problem trots att jag var väldigt trött i axlarna efter bänken.
 
Overall ett riktig bra pass!
 
Kosten?
 
Frukost: BCAA + multivitamin, 3 gram omega3, d-vitamin
Första målet mat 12:15 : En stoor portion spagetti och köttfärsås
Mellanmål: Råkade slinka ner en bär paj på ledningsmötet runt 14:00
Proteinshake och en stor näve nötter innan träning
Under träning 18:00: BCAA
Efter träning: En stoor portion spagetti och köttfärsås
 
Som jag själv ser behöver jag planera mina dagar lite bättre vad gäller kosten.
Man får leva och lära.
Jag behöver äta lite mer ser jag och det är ju bara att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback