Gör denna dagen till något grymt!

Aminosyrorna är i magen och solen skiner.
Jag sitter på kontoret med en stor kopp svart kaffe och inväntar personalen.
 
Jag ska ha en grym dag! Ska ni?
 
Tänk på att varje dag skapar vi genom att ta vara på möjligheter, njuta av allt positivt och genom att göra det vi vill göra med det vi har.
 
Ingen dag är en dålig dag förens dagen är slut och fram tills dess kan du alltid göra något bra.
 
Idag är det ett långt pass som väntar med en massa roliga övningar i en 30 minuters AMRAP (så många varv som möjligt).
Jag och min träningspartner brukar hitta på egna wodar med övningar vi gillar och övningar vi behöver.
Han ville köra farmers carry idag vilket betyder att jag vill köra pistoler (enben knäböj) ;)
 
Direkt efter jobbet är det löpning till träning som gäller, går snabbare än buss och ger en bra uppvärmning.
 
3 km med ryggsäck med lite prylar i, perfekt.
 
Som sagt, ha en GRYM dag! Gör det till en grym dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback