Gött axelpass med nytt personbästa!

Ett av de bästa "axelpassen" på väldigt länge, axlar har alltid varit min svaga punkt ända sen tonåren då jag åkte skateboard och slog båda axlarna ut led flera gånger vilket ledde till att de hoppade ur led vid minsta ansträngning ett bra tag.
 
Nu efter år av uppbyggnad är de starkare än nånsin.
 
Dagens pass:
 
12 set pushpress
5x40,5x40,5x40
5x50,5x50
5x60,5x60
3x65,3x65,3x65
3x70,3x70
3x75 (Nytt personbästa!)
2x75
 
Efter det 7 varv not for time av:
 
1 ropeclimb
12 GHD situps med wallball 7 kilo
 
Som avslutning körde jag 2 stycken tabata med BATTLEROPE, min nya favorit.
 

Efter detta passet kan jag lova att jag är trött i axlarna.
Battlerope tar så sjukt mycket på axlarna som redan var trötta :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback