Nytt personbästa! Ny smak på Kvarg

Hej
 
Dagens kost har sett nästan exakt likadan ut som igår med en liten skillnad.
Jag åt mellan mål och testade en ny smak på Kesella(kvarg), blåbär.
 
Den var sjukt god och är egentligen en dessert men det gör inget.
 
 
Den var riktigt god och jag kommer lätt köpa den igen.
 
 
Till dagens träning då.
 
Jag hade redan innan passet bestämd mig för att slå min tid på Woden Fran.
 
Fran
21-15-9
 
Thrusters 43 kg
Pullups
 
Efter att jag värmt upp startade jag klockan och körde.
Jag har aldrig kört fran som fokus på ett pass förut och jag hade riktigt mycket energi.
 
Första 21 thrusters gick som smort och gjordes obrutet och 21 pullups gick riktigt bra också, 20 obrutet vilket är ett rekord för mig, och sen en singel.
 
Alla thrusters kändes kanon och gick obrutet, stannade enbart och tog andan men med stången kvar och sedan gick pullupsen lite sämre men ändå bra.
 
Jag kom in på en tid 1 min och 10 sek snabbare än tidigare och landade på 4 minuter och 13 sekunder totalt!
 
Grymt skönt
 
Sen körde jag Tabata L-Sit och en Tabata med battlerope och klarade alla varv för första gången.
 
Det var allt, kort effektivt och sjukt roligt.
 
Ha nu en grym kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback