Varför? Världens viktigaste fråga

Varför?
 

Det är den viktigaste frågan i världens för mig.
Varför gör jag det jag gör? 
Utan att svara på den frågan kan jag inte växa, att veta varför driver mig och påminner mig varje dag att kämpa!
 
Varför tränar jag?
 
För att nå mina mål och prestera efter min mål.
Varje dag påminner jag mig när det tungt på passet VARFÖR jag ska fortsätta att ta i.
Det är min motivation och den bilden är i mitt huvud hela tiden.
 
Varför är det viktigt att mitt företag går bra?
 
För att jag vill kunna försörja min blivande familj som snart är här (jag ska få barn i oktober), jag vill kunna ge min familj ett hus och jag vill att de ska kunna lita på mig.
Jag vill fortsätta jobba med det jag gör och fortsätta ha kul när jag jobbar.
 
Tänk på att alltid påminna dig själv om VARFÖR du gör det du gör, det kommer pusha dig!
Svaret på varför måste också alltid vara för dig, din drivkraft och din motivation.
Hitta något som driver dig och påminn dig själv varje dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback