Ha en grym fredag allihop och ta vara på HELA dagen.

Idag är det vila från träningen.
 
Kollade på Open 14.4 idag och såg att den kommer bli tuff,
 
Complete as many rounds and repetitions as possible in 14 minutes of:
60-calorie row 
50 toes-to-bars
40 wall-ball shots, 20 lb. to 10-foot target
30 cleans, 135 lb.
20 muscle-ups
 
Jag har som vanligt ingen aning om hur långt jag tar mig, vissa har gått bättre och vissa har sämre än väntat så denna har jag inga förväntningar på alls.
Tar jag mig till muscleupsen så är det rätt så slut för mig eftersom jag inte fixar ringmuscleups mer än kanske 1 gång på 20.
 
Men allt kan hända och det är här det mentala sätter in, jag skulle lika gärna kunna acea i muscleups när det gäller.
Har aldrig riktigt gett det chansen så vi får se.
Mind over matter...
 
Snart är det helg och jag tänker ta tillvara den fullt ut, men först får vi inte glömma att det är en hel dag kvar till helgen, iaf för alla som jobbar.
Så jag vill bara påminna om att det inte är helg förrens det är helg, ta vara på HELA dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback