Dop och löpning

Idag har varit en dag med fullt upp.
 
Första var det dop för finaste Alexia som är min bror och hans frus dotter och jag och min sambo är faddrar till henne så jag fick hålla henne hela dopet.
Efter själva dopet var vi på Yxhammarsgården som är ett jättefint fest och konferensställe här i borås.
 
Där slank det ner 2 stora bitar smörgåstårta, 2 STORA bitar prinsesstårta och 2 koppar kaffe.
 
Det var kul att träffa lite släkt man inte träffar så ofta både från vår sida av familjen men också från min brors frus familj. Dom har ju varit tillsammans i 13 år så jag har ju lärt känna hennes släkt bra också.
 
Väl hemma från dopet tänkte jag ta mig ut på en löptur men fastnade i soffan först.
Det är aldrig bra att fastna i soffan, tur att jag hade bestämt mig.
 
Jag fick helt enkelt slita mig upp ur soffan och knyta på mig skorna och springa ut.
 
Blev ca 5-6 km hård löpning och nu känns det riktigt gött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback